Szkolenie

Żadna firma nie chce stworzyć reklamy, która irytuje. Pop-up, który wyświetla się na każdej podstronie. Wielki, migający baner na górze portalu. Do tego nietrafiona tematyka, czyli coś, co klienta zupełnie nie interesuje. Czy taka reklama ma szansę zachęcić klienta do oferty? Jednostronny marketing to już przeżytek.

Jak stworzyć reklamę, dzięki której firma zostanie odnaleziona przez rzeczywiście zainteresowanych daną tematyką, produktami, czy usługami klientów?
Odpowiedzią na to pytanie jest inbound marketingu, który nie odstraszy potencjalnego klienta nachalną, nietrafioną reklamą. Strategia ta stworzona została po to, aby potencjalni klienci sami odnaleźli Twoją firmę, markę, czy produkt.

„Skuteczny Inbound Marketing nie jest czarną magią” – mówi Jarosław Jopek, autor wideo kursu „Inbound Marketing” dostępnego na platformie szkoleniowej Infolia.pl – „Składniki Inbound Marketingu nie stanowią tajemnej receptury tylko dla wtajemniczonych. Dowiedz się jak sporządzić wybuchową miksturę inboundową , która pozwoli Ci przyciągnąć nowych odwiedzających i przekształcić ich w lojalnych klientów.”
Właśnie o tym opowiada wideo kurs „Inbound Marketing”. Ze szkolenia online dowiesz się jak, dzięki stosowaniu Inbound Marketingowi firmy zdobywają uwagę nowych odbiorców, którzy w danym czasie zainteresowani są konkretną tematyką, usługami, czy produktami. Kurs wideo pokaże Ci, jak w łatwy sposób można przekształcić nowo zdobytego odbiorcę w klienta.
Skuteczny Inbound Marketing pozwala na zwiększanie rozpoznawalności firmy, marki, czy produktów.
Strategia ta umożliwia pozyskanie wartościowego ruchu na stronę oraz nowych odbiorców. Co więcej, dzięki Inbound Marketingowi można budować i zacieśniać relację z dotychczasowymi klientami.

Inbound Marketing to umiejętne połączenie najlepszych elementów marketingu: strona internetowa, content marketing, lead nurturing, social media i SEO. Tak przygotowana strategii pozwoli Ci skutecznie zdobywać nowych klientów bez nachalnej reklamy.
Dzięki Inbound marketingowi jesteś w stanie zaangażować klientów w działania marketingowe tak, aby sami odnaleźli Twoją firmę, produkt, czy usługę w odpowiednim czasie.
O tym, jakie działania należy podjąć, aby odbiorca samodzielnie odkrył firmę i został jej klientem odpowiada Jarosław Jopek w wideo kursie „Inbound marketing”.
Tradycyjne działania marketingowe przestają się sprawdzać w świecie, gdzie klientów z każdej strony otaczają kolorowe reklamy i promocje.

Szkolenie online „Inbound Marketing” uczy marketerów, w jaki sposób wzbudzać zainteresowanie u odbiorców, dostarczać im wartościowe treści i przekształcać ich w klientów.
autor szkolenia z inbound marketingu